onsdag 15 februari 2012

Tänkte skriva lite om Panerai 382 'Bronzo'...

...igen, ni som har läst bloggen ett tag kommer kanske ihåg att jag skrev om den här, och som jag skrev har den blivit alla 'Paneristis lilla (som faktiskt är hela 47mm) älskling men eftersom listpriset är ca 12 000 USD så är det inte alla som har råd (samt att den är sjuka väntetider även för dom som har cash)

Men jag gillar den verkligen och skulle gärna ha den i min samling även om jag inte vet om jag skulle palla med en dinka på 47mm, eller det skulle jag göra...

Här är lite bilder på 'Bronzon' och några lyckliga ägare...





Och även om dessa bilder är sjukt bra så är det speciellt en person's bilder som uppskattas mest på Paneristi och som bär denna manliga dinka på 47mm helt respektlöst både på Ammo, OEM Canvas eller t.om Nato och det är 'chrissy81' på Paneristi och hon är en av dom väldigt få tjejer på Paneristi eller något klockforum för den delen....





Men det är dessa bilder som har väckt lite uppmärksamhet, men hon bär verkligen upp denna bra och det är riktigt snyggt med stora herrklockor på tjejer......






Den gör sig även riktigt bra på 'Nato' tycker jag, även detta är 'chrissy81' klocka...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar