fredag 17 februari 2012

Igår blev det en...

....sväng på stan efter jobbet med min kompis Adam, vi startade på min nya favoritaffär H&M. Jag fullkomligt älskar deras 'trend' linje, sjukt bra design och prisvärda kläder...

Väl där så såg jag något jag bara var tvungen att köpa, ett likadant  armband som det jag tidigare skrev om i bloggen, se det gamla inlägget HÄR ett tvåpack kostar endast 50spänn, som hittat....

Dessutom så har H&M hakat på klockstilen med ett klockarmband som 'armband' med designen tydligt snodd av Rolex's 'Oyster' armband, se nedan


Sedan bar det av till Vapiano där vi tog en öl i baren först, här ser ni även mitt gröna H&M band och äkta 'oysterlänk'....


Sedan tänkte vi slå på stort och tog in lite skumpa...


Sen var det dags för lite käk, Carpaccio och en Insalata Mista för mig och en 'Calzone' för Adam (vad annars)



Sedan drog vi till Sturehof för nån öl till....


Lite klockor och mer armband...


Frågor på detta? inte jag....


Och så avslutningsölen tack för idag....






1 kommentar: