måndag 13 augusti 2012

Leverans av nya band...

.... till min Panerai, för någon månad sedan fick jag ett mail mail av en klockkompis som heter 'plattfot' som löd så här:


---------------------------------------------------------------
Låt mig göra ett läderband till din 112a.
Återkom med ditt handledsmått så kommer ett band till dig vad det lider.
---------------------------------------------------------------


Dom är s.k 'Ammo' band och är riktigt feta, det lite ljusare kommer nog bli mitt nya favorit band....

Lite senare dök dessa upp i brevlådan och det jag kan säga är att dessa håller riktigt hög kvalitet och ligger helt i klass med andra tillverkare...









Tack så mycket 'plattfot' dom får helt klart tummen upp och dom kan du gott ta betalt för med gott samvete...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar