tisdag 19 juni 2012

Idag kom DHL....

....med ett paket ifrån Rapha som är ett märke som tillverkar cykelkläder för proffscyklister men de har även har en riktig skön 'Urban' serie och gör bla saker tillsammans med kända designers...

Jag skrev ju tidigare att jag var sugen på att beställa lite prylar därifrån och i lördags gjorde jag slag i saken och lade in beställningen ca kl 23.00 och idag kl 11.00 levererades det. Riktigt bra service måste jag säga....

Det jag beställde var en sk 'Musette' väska som är en lite mindre typ av 'messenger bag' och som jag verkligen behöver då jag cyklar till jobbet och behöver en liten och smidig väska att ha ifåånen, jacka/tröja och lite annat men inte vill släpa runt på en stor väska...

Modellen jag beställde var en specialvariant som Rapha gjort tillsammans med Paul Smith och den har en rosa stripe i skinn istället för den vanliga vita. Väskan hittar ni här

Sedan köpte jag även en T-Shirt ifrån Rapha Condor Sharp teamet men den var ju självklart för liten, jävla slimfit för cyklister :-) T-shirten hittar ni här.





...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar